sr. Functioneel beheerder Bedrijfsvoering (AFAS)

Details

Ben jij een ambitieuze, betrokken functioneel beheerder die de uitdaging ziet om in een ziekenhuisomgeving te werken, waarbij je mensen weet te verbinden en processen weet te verbeteren? Heb je affiniteit met de Zorg, Financiën en HR en lijkt het je leuk om in een dynamische werkomgeving te werken? Dan nodigen wij jou uit om te reageren op deze vacature. Wij zoeken een ervaren collega om ons team te versterken bij I&T Functioneel Beheer en Informatieanalyse.

De Afdeling

Functioneel Beheer zorgt, vanuit de afdeling I&T, voor een passende informatievoorziening voor de business en hun processen. Functioneel Beheer brengt de behoeften vanuit de business in kaart met betrekking tot de informatievoorziening. Jij richt je dan ook met name op het gebruik van de informatievoorziening en het optimaal functioneren ervan. Daarbij houden jij je ook bezig met de relatie met in- en externe ICT leveranciers.

Jij als functioneel beheerder speelt een belangrijke rol binnen onze complexe organisatie.

Als functioneel beheerder zorg jij ervoor dat de aanwezige applicaties optimaal functioneren en op correcte wijze gebruikt worden.

Je wacht dus niet tot er problemen ontstaan en applicaties niet meer werken, maar probeert in te schatten wanneer er verbeteringen moeten worden doorgevoerd.

Werkzaamheden

Gebruiksbeheer

  • Bieden van ondersteuning aan gebruikers van het informatiesysteem
  • Oplossen, opvolgen en documenteren van incidenten die samenhangen met het informatiesysteem en/of de informatievoorziening
  • Onderhouden van contacten met leveranciers, specialisten en gebruikers
  • Beheren en toewijzen van gebruiksrechten
  • Verwerken en prioriteren van (ad hoc) informatieverzoeken

Functionaliteitenbeheer

  • Opstellen van requirements en functionele specificaties voor het informatiesysteem
  • Opstellen van productbeschrijvingen en gebruikershandleidingen
  • (Laten) schrijven van acceptatietestplannen en implementatieplannen
  • Uitvoeren en begeleiden van acceptatietests
  • Aanschaf en vervanging van applicaties
  • Adviseren over bijvoorbeeld tijdlijnen en kostenconsequenties

Behoeftemanagement

  • Identificeren en rapporteren van (toekomstige) problemen en bedreigingen
  • Vertalen van informatiebehoeften naar passende functionaliteiten
  • Registreren van incidenten en oorzaken hiervan om herhaling te voorkomen

Wijzigingenbeheer

  • Beheren, prioriteren en verwerken van wijzigingsverzoeken
  • Bepalen van de impact van wijzigingen voor de bedrijfsprocessen
  • Rapporteren over de lopende en doorgevoerde wijzigingsverzoeken

Functie eisen

  • HBO werk en denk niveau
  • Ervaring in de rol van Functioneel Beheerder
  • Kennis van BiSL en of ISM/FSM
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving
  • Kennis van inrichting en beheer AFAS (financieel) is een pré.

Procesgericht, zelfstandig kunnen werken, initiatief nemen, consciëntieuze houding verbinden en verbanden kunnen leggen, buiten de kaders kunnen en durven denken, integer handelen, plannen en organiseren.

Ons aanbod

  • Wij bieden een werkomgeving die volop in ontwikkeling is. Een uitdaging in een omgeving waarin je dagelijks ervaart hoe belangrijke goede zorg is voor iedereen en het belang van een goede informatievoorziening hierbij. De arbeidsvoorwaarden die we je bieden zijn conform de CAO ziekenhuizen.
  • Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.
  • We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden en de werklocatie.
  • Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen en een fiscaal aantrekkelijke meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement.

Organisatie

Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn. Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, wordt elke dag gewerkt aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in het verzorgingsgebied. Gelre ziekenhuizen is ambitieus en zal de komende jaren vanuit een solide fundament transformeren naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. Gelre heeft recentelijk haar strategie voor de periode 2019-2025 vastgesteld met als centraal thema ‘Zorg beter voor elkaar’.

Procedure

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van je sollicitatie. Wij gaan zo spoedig mogelijk aan de slag met het selectieproces.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Arjen Rijkeboer, Functioneel Beheer en Informatiemanagement, via mail a.rijkeboer@gelre.nl.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan zo spoedig mogelijk, bij voldoende reacties sluiten wij de vacature.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten