Teamleider Meldkamer - Beveiliging

Details

Wij zijn op zoek naar een meewerkend teamleider Meldkamer- beveiliging die leiding gaat geven aan ons team met veel gedrevenheid, verantwoordelijkheid en passie! Het team, bestaande uit ongeveer 22 personen, creëert een veilige omgeving voor zowel patiënten, bezoekers als medewerkers van Gelre ziekenhuizen, zodat we de beste zorg kunnen verlenen. Wil jij hieraan bijdragen? Solliciteer dan snel!

De Afdeling

Als teamleider Meldkamer - beveiliger ben je werkzaam binnen het Facilitair Bedrijf bij het cluster Hospitality. Onder dit cluster vallen ook parkeren, receptie, inschrijfpunt, telefonie, schoonmaak publieke ruimtes, de entreehal met alle externe partijen en de vrijwilligers die o.a. onze patiënten begeleiden en hiermee de gastvrijheid verhogen. Gastvrijheid is zeer belangrijk voor ons. We zien graag dat ook jij die gastvrijheid uitstraalt. Gelre ziekenhuizen heeft twee hoofdlocaties, te weten Apeldoorn en Zutphen. Je komt op beide locaties te werken. Wij werken in een hecht team met een gezamenlijke zorg voor een goede balans tussen werk en privé. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Werkzaamheden

De werkzaamheden zijn globaal onder te verdelen in drie gebieden;
  1. Leiding geven aan het team centralisten-beveiligers
  2. Meldkamer- en beveiligingswerkzaamheden
  3. Registratie en rapportage

Werkzaamheden die vallen onder gebied 1 zijn:

  • Begeleiden, aansturen, coachen, motiveren en enthousiasmeren van onze medewerkers (direct en indirect);
  • Zorgen dat uitvoering wordt gegeven aan het beleid van de afdeling en dat de medewerkers hiervan op de hoogte zijn;
  • Zorgdragen voor scholing en ontwikkeling van medewerkers;
  • Het houden van jaargesprekken;
  • Zorgdragen voor de uitvoering van het ziekteverzuim- en Arbo beleid, begeleiden van de zieke medewerkers;
  • Selecteren en begeleiden van nieuwe medewerkers en stagiaires;
  • Opstellen en actueel houden van werkprocessen en protocollen.

Werkzaamheden die vallen onder gebied 2 zijn:

  • Toezienop de dagelijkse veiligheid op de beide locaties;
  • (Pro)actief reageren op incidenten t.a.v. veiligheid en het nemen van passende maatregelen zoals het inschakelen van de BHV, politie, brandweer etc.;
  • (Pro)actief reageren op de verschillende meldingen vanuit de organisatie of de verschillende systemen binnen de meldkamer;
  • Met behulp van de cameras proactieve videosurveillance uitvoeren om mogelijke incidenten vroegtijdig te signaleren en hierop te acteren.

Werkzaamheden die vallen onder gebied 3 zijn:

  • Relevante gegevens registeren met betrekking tot beveiliging;
  • Bijhouden van de roosters en de uren;
  • Houdt bereikbaarheidslijsten bij en geeft deze door aan belanghebbenden.

Functie eisen

Om goed te kunnen functioneren in deze functie is het belangrijk dat je goed kunt leidinggeven, luisteren, communicatief sterk bent, kunt omgaan met de diversiteit van mensen en een gastvrije houding hebt. Tevens kan je situaties goed inschatten en er adequaat op inspelen. Je houdt overzicht, ook in stressvolle situaties en je werkt oplossingsgericht. Je kan zelfstandig de operationele vraagstukken van collegae centralist en beveiliging afhandelen en zo nodig actie ondernemen binnen de daarvoor afgesproken kaders. Je draagt er zorg voor dat het beleid wordt uitgevoerd.

Je beschikt over:

  • Een opleiding Coördinator Beveiliging niveau 3 met aanvullende kennis op het gebied “Beveiliger in de zorg”,  “proactief beveiligen” of je bent bereid dit te halen;
  • Algemene kennis van automatiseringspakketten en signaleringsapparatuur;
  • Kennis van procedures en voorschriften o.a. met betrekking tot ZIROP;
  • Een BHV diploma of je bent bereid dit te halen.

Ons aanbod

  • De aanstelling is voor 1 jaar met een proeftijd van 1 maand. Bij goed functioneren hebben wij de intentie om ons langdurig aan jou te verbinden;
  • Salariëring conform CAO ziekenhuizen, FWG 45 (max. € 3642,- bruto per maand o.b.v. 36 uur);
  • Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen, onbeperkt deelnemen aan gratis workshops en trainingen op het gebied van gezondheid en vitaliteit, ontwikkeling, werk-en privé balans en een fiscaal aantrekkelijk meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement;
  • Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt;
  • We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden;
  • Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.

Organisatie

Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn. 
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.

Procedure

  • Stap 1. Jouw sollicitatie: Zodra je via de website hebt gesolliciteerd, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.  
  • Stap 2. Is het een match? Dan nemen we contact met je op! Je ontvangt via de mail een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek.
  • Stap 3. Kennismakingsgesprek: Een eerste gesprek is altijd even aftasten. Wie ben je en waar ben je goed in? En niet onbelangrijk: waar ben jij naar op zoek?
  • Stap 4. Arbeidsvoorwaardengesprek: zijn we beiden enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nemen we telefonisch de arbeidsvoorwaarden met je door. Vervolgens kun je de arbeidsvoorwaarden digitaal ondertekenen in ons sollicitatieportaal. Hiervan krijg je via de mail een link.
  • Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan! Het contract ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marieke Schut, Service Manager Hospitality, telefoonnummer 06-21651615.

Interesse?

Reageren kan vóór 10 juni 2023 via onderstaande sollicitatiebutton.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten