Servicemanager Gastvrijheid - Zorg

Details

Gastvrij, klantgericht, staan voor het realiseren van facilitaire afspraken, met oog voor de puntjes op de “i“, dat zijn de kwaliteiten die wij zoeken in een Servicemanager Gastvrijheid. Wil jij met jouw werk bijdragen aan de kwaliteit van zorg die we in Gelre ziekenhuizen verlenen? Kom dan ons team versterken!

De Afdeling

Je komt te werken bij Facilitaire Services wat onderdeel is van het Facilitair Bedrijf.

Het Facilitair Bedrijf bestaat uit de Facilitaire Regieorganisatie, Facilitaire Services en externe dienstverleners die in de rol van opdrachtgever- resp. opdrachtnemer verantwoordelijk zijn voor het realiseren van álle aspecten rondom gastvrijheid, het beheren, onderhouden van gebouwen, terreinen, apparatuur en installaties (techniek), (bedrijfs-)veiligheid etc. etc.

Binnen de Facilitaire Regieorganisatie is het Bedrijfsbureau met zijn specifieke kennisgebieden, het klant- en contractmanagement en de Facilitaire Servicedesk ondergebracht.

Facilitaire Services is verantwoordelijk voor het realiseren van de afspraken die voortkomen uit de dienstverleningsovereenkomsten.

De Servicemanager Gastvrijheid draagt bij aan een zo prettig mogelijk verblijf voor patiënten en bezoekers én een werkomgeving die medewerkers stimuleert het beste uit zichzelf én elkaar te halen.

Wij werken in een hecht team met de gezamenlijke zorg voor een goeie balans tussen werk, privé en persoonlijke ontwikkeling.

Werkzaamheden

De Servicemanager Gastvrijheid vertaalt het vastgestelde tactisch beleid binnen Facilitaire Services naar operationele uitvoering binnen één van de 3 servicecentra: Zorg, Hospitality of Voeding en Textiel. De Servicemanager geeft leiding aan de teamleiders Gastvrijheid die werkzaam zijn één van die 3 servicecentra binnen Facilitaire Services, waarbij de activiteiten proces gestuurd zijn.

De resultaatgebieden op hoofdlijnen:

  • Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening binnen het servicecentrum
  • Leidinggeven
  • Ontwikkeling en implementatie van beleid.
  • Ziet toe op de uitvoering van de afspraken zoals vastgelegd in de (interne en externe) dienstverleningsovereenkomsten (DVO) met de interne (en externe) klanten.
  • Neemt deel aan projecten op facilitair gebied.

Functie eisen

Voor het servicecentrum Zorg zoeken we:

  • Een collega die beschikt over een afgeronde HBO opleiding Facility Management aangevuld met kennis van en ervaring met leidinggeven.
  • Relevante werkervaring in de zorgsector is een pré. Binnen het servicecentrum Zorg staat de facilitaire dienstverlening rondom de patiënt centraal variërend van de schoonmaak rondom het bed, het verstrekken van voeding en dranken, ontlasten van de zorg, inzet vrijwilligers tot de verzorging van logistieke processen op de zorgafdeling.
  • Belangrijk is dat je kennis en inzicht hebt in het functioneren van de ziekenhuis organisatie als geheel en de relaties tussen afdelingen/processen .
  • Je kunt tactisch beleid vertalen naar operationele uitvoering, bent verantwoordelijk voor het toebedeelde budget en realisatie van gemaakte dienstverleningsafspraken.
  • Je beschikt over het facilitaire zintuig en kan dus kijken door de ogen van de klant en handelt proactief, denkt in oplossingen en kansen.

Ons aanbod

  • Een uitdagende en afwisselende functie voor 36 uur per week.
  • Het salaris voor deze functie is conform CAO ziekenhuizen en ingeschaald in FWG 55.
  • Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een vakantietoeslag van 8,33%, eindejaarsuitkering 8,33% en een fiscaal aantrekkelijke meerkeuzesysteem waarmee bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement kunt betalen van je bruto loon of overuren.
  • Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt.
  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd is wat wij voor ogen hebben en van belang achten voor de verdere ontwikkeling van deze functie. In eerste instantie wordt een aanstelling voor de duur van 1 jaar gehanteerd.
  • We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent.
  • Je komt te werken in een enthousiast team, met behulpzame collega’s en een prettige werksfeer, waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.

Organisatie

Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.  Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, wordt elke dag gewerkt aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in het verzorgingsgebied. Gelre ziekenhuizen is ambitieus en zal de komende jaren vanuit een solide fundament transformeren naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. Gelre heeft recentelijk haar strategie voor de periode 2019-2025 vastgesteld met als centraal thema ‘Zorg beter voor elkaar’.

Procedure

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van je sollicitatie. Op woensdag 22 en donderdag 23 december 2021 zijn de sollicitatiegesprekken voor deze vacature gepland.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Karin Karlietis, Stafmedewerker

tel. 06-11374761 of K.Karlietis@gelre.nl

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan zo snel mogelijk. De procedure sluit op maandag 20 december 2021.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten