Medewerker Financial Control
Details
Zit financiën en control in jouw genen? Vind je het leuk dat jouw werk bijdraagt aan goede kwaliteit van zorg? Wij zoeken voor ons team twee communicatief sterke collega’s die goed zijn in administratieve processen en niet bang voor dynamiek en veranderingen. Zie jij zelf jezelf al in deze functie bij Gelre ziekenhuizen? Solliciteer dan snel!
De Afdeling
Gelre ziekenhuizen is een groot topklinisch ziekenhuis met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikken we over buitenpoliklinieken in Lochem, Epe en Dieren en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn. Hiermee zijn we één van de grotere ziekenhuizen in Nederland. Wij bieden een breed palet aan onderzoek, diagnosestelling en (na)behandeling. Gelre ziekenhuizen heeft de status STZ: Stichting Topklinische opleiding Ziekenhuizen. We onderscheiden ons door steeds de voorhoede positie te kiezen met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek, topklinische zorg en opleidingen. Daarnaast richten wij ons op de kernthema’s innovatie, medisch leiderschap en transitie van de zorg.
De afdeling Financial Control valt onder de directie Financiën & Sales, evenals de afdelingen Business Control, Sales & Marketing en Zorg control. De afdeling Financial Control bestaat uit 10 medewerkers en richt zich met name op de financiële administratie, rapportage en verantwoording.
De afdeling Financial Control valt onder de directie Financiën & Sales, evenals de afdelingen Business Control, Sales & Marketing en Zorg control. De afdeling Financial Control bestaat uit 10 medewerkers en richt zich met name op de financiële administratie, rapportage en verantwoording.
Werkzaamheden
Als medewerker Financial Control zorg je samen met je collega’s voor het verzamelen, controleren, bewerken en verwerken van gegevens voor meerdere administratieve processen die samenhangen met inkomsten en uitgaven. Je controleert de ontvangen gegevens, signaleert afwijkingen en onderneemt daarop actie. Verder onderhoud je diverse contacten en verstrekt informatie met betrekking tot de inkomsten en uitgaven. Binnen het team heeft iedereen zijn eigen aandachtsgebied. Je primaire focus betreft zowel debiteuren- als crediteurenbeheer, zodat je breed inzetbaar bent.
Taken en verantwoordelijkheden:
Taken en verantwoordelijkheden:
- Crediteurenbeheer: beoordelen, controleren en verzorgen van de vastlegging van de inkomende facturen;
- Debiteurenbeheer: beoordelen, controleren en verzorgen van de vastlegging van de uitgaande facturen;
- Contactpersoon voor leveranciers en debiteuren ten aanzien van betalingen, facturatie en openstaande posten;
- Opstellen en analyseren van rapportages;
- Uitvoeren werkzaamheden voor periodeafsluiting;
- Bijdragen aan het optimaliseren van de administratieve processen alsmede hands-on werkzaamheden voor de financiële administratie;
- Opstellen van specificaties ten behoeve van de maand- en jaarafsluiting.
Functie eisen
- Je hebt een afgeronde relevante MBO plus opleiding (dat wil zeggen met werkervaring) of HBO opleiding (bijv. Bedrijfseconomie);
- Kennis van AFAS is een pre;
- Je bent initiatiefrijk en leergierig en houdt ervan om zelfstandig je eigen weg te vinden;
- Je bent secuur en communicatief vaardig.
Ons aanbod
- Een uitdagende en afwisselende functie bij een groot topklinisch ziekenhuis voor 32-36 uur per week;
- Een aanstelling voor onbepaalde tijd is wat wij voor ogen hebben en van belang achten voor de verdere ontwikkeling van onze afdeling. Zoals gebruikelijk wordt in eerste instantie een aanstelling voor de duur van 1 jaar gehanteerd;
- Het salaris voor deze functie is conform CAO ziekenhuizen en ingeschaald in FWG 45 (max. € 3642,- bruto per maand o.b.v. 36 uur);
- Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je aanvullende ziektekostenverzekering (IZZ, CZ) en een fiscaal aantrekkelijke meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement;
- Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt;
- We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden en is er de mogelijkheid om hybride te werken;
- Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.
Organisatie
Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.
Procedure
- Stap 1. Jouw sollicitatie: zodra je via de website hebt gesolliciteerd, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.
- Stap 2. Is het een match? Dan nemen we contact met je op! Je ontvangt via de mail een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek.
- Stap 3. Kennismakingsgesprek: Een eerste gesprek is altijd even aftasten. Wie ben je en waar ben je goed in? En niet onbelangrijk: waar ben jij naar op zoek?
- Stap 4. Arbeidsvoorwaardengesprek: zijn we beiden enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nemen we telefonisch de arbeidsvoorwaarden met je door. Vervolgens kun je de arbeidsvoorwaarden digitaal ondertekenen in ons sollicitatieportaal. Hiervan krijg je via de mail een link.
- Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan! Het contract ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis.
Meer informatie
Wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Björn Kroes, mailadres: b.kroes@gelre.nl; tel: 0621347098.
Interesse?
Heb je interesse? Solliciteer dan vóór 12 juni 2023! De selectiegesprekken staan gepland in de week van 19 juni.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.