Managementassistent Bedrijfskundig Managers
Details
Wij zoeken iemand die ervaring heeft met werken in een dynamische omgeving op directieniveau en daar energie van krijgt. Iemand die flexibel is, snel kan schakelen, kan improviseren én die in problemen uitdagingen herkent. Je bent daarnaast zelfstandig en een teamplayer. Samen met je collega-managementassistentes bied je professionele secretariële ondersteuning aan de Bedrijfskundig Manager(s).
Werkzaamheden
- Als managementassistent ontzorg je op zelfstandige en proactieve wijze de bedrijfskundig manager, zodat deze zich volledig op zijn taak kan richten;
- Je beheert de agenda van de bedrijfskundig manager; je plant afspraken en draagt zorg voor een efficiënte tijdsindeling;
- Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, organiseren en bewaken van acties van verschillende vergaderingen;
- Je verricht daarnaast beleidsvoorbereidende werkzaamheden en stelt concept documenten op.
Functie eisen
- Je hebt een afgeronde beroepsopleiding directiesecretaresse of managementassistent;
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt uitgebreide kennis van MS Office / Office 365;
- Je hebt uitstekende vaardigheden in schriftelijke en mondelinge communicatie;
- Je kunt bijdragen aan een professioneel secretariaat;
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soort gelijke functie.
Ons aanbod
- We bieden je een uitdagende en afwisselende functie met ruimte voor eigen ontwikkeling. Je werkdagen zijn verspreid over 3 dagen. Je werkt zowel in Apeldoorn als Zutphen;
- Je start met een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- Je ontvangt een passend salaris conform cao Ziekenhuizen, FWG schaal 45 (max. € 3642,- bruto per maand o.b.v. 36 uur per week);
- Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen, onbeperkt deelnemen aan gratis workshops en trainingen op het gebied van gezondheid en vitaliteit, ontwikkeling, werk- en privé balans en een fiscaal aantrekkelijk meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement;
- Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt;
- We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden;
- Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.
Organisatie
Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.
Procedure
- Stap 1. Jouw sollicitatie: zodra je via de website hebt gesolliciteerd, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.
- Stap 2. Is het een match? Dan nemen we contact met je op! Je ontvangt via de mail een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek.
- Stap 3. Kennismakingsgesprek: Een eerste gesprek is altijd even aftasten. Wie ben je en waar ben je goed in? En niet onbelangrijk: waar ben jij naar op zoek?
- Stap 4. Arbeidsvoorwaardengesprek: zijn we beiden enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nemen we telefonisch de arbeidsvoorwaarden met je door. Vervolgens kun je de arbeidsvoorwaarden digitaal ondertekenen in ons sollicitatieportaal. Hiervan krijg je via de mail een link.
- Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan! Het contract ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis.
Meer informatie
Wil je meer informatie? Neem contact op met Peter van Luit, bedrijfskundig manager, bereikbaar via telefoonnummer 06-22480097 of email p.van.luit@gelre.nl.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan zo spoedig mogelijk. Bij voldoende reacties sluiten wij de vacature.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.