ICT Service Level Manager

Details

Gelre ziekenhuizen is op zoek naar een ervaren ICT Service Level Manager binnen het team SMO van IT-Operations. Service Level Managers hebben hierin een onmisbare rol met betrekking tot het op elkaar aansluiten van vraag en aanbod en het efficiënt en effectief laten functioneren van de beheerprocessen binnen de Gelre organisatie. Wij zoeken een ervaren collega om ons team te versterken en nodigen je uit om deze uitdaging met ons aan te gaan.

De Afdeling

De totale I&T organisatie bestaat uit ongeveer 90 FTE die werkzaam zijn op de 3 afdelingen: CIO Office, Business Solutions en ICT Solutions. In het CIO Office zijn diverse strategische functies gebundeld, zoals architectuur, portfoliomanagement, informatiemanagement en informatiebeveiliging. De afdeling Business Solutions is primair verantwoordelijk voor informatieanalyse en functioneel beheer en bestaat uit een zestal teams die gericht zijn op de zorgdomeinen, het domein bedrijfsvoering en data & integratieoplossingen.

De Manager ICT Solutions is verantwoordelijk voor de Project en Proces Management afdeling waar de functie Service Level Manager onder valt. De afdeling Business Solutions is verantwoordelijk voor de levering van de infrastructurele dienstverlening en voor de continue en zichtbare verbetering daarvan. Kernbegrippen hierbij zijn continuïteit en veiligheid, kwaliteit en efficiency. De afdeling ICT Solutions is verantwoordelijk voor het leveren van betrouwbare, veilige, toekomst vaste, op de vraag inspelende en schaalbare IT-diensten passend bij de ambities van Gelre. De omvang van de afdeling is ongeveer 40 FTE en bestaat uit de volgende 4 teams:

  • Project & procesmanagement;
  • Servicecentrum (servicedesk);
  • Werkplekoplossingen;
  • Infrastructuuroplossingen.

Werkzaamheden

Als ICT Service Level Manager ben jij voor Gelre de cruciale schakel tussen gebruikersorganisatie, de IT-organisatie en toeleverende marktpartijen. Leveranciersmanagement; je zorgt voor het afsluiten van heldere contracten met toeleveranciers (SLA, XLA, DAP, DFA) waarbij Gelre haar rol al regisseur kan vervullen. Daarbij onderhandel je, samen met de afdeling inkoop, de beste voorwaarden uit. Van gecontracteerde leveranciers volg je nauwkeurig de geleverde prestatie. Je hebt regelmatig overleg met zowel de gebruikersorganisatie als de leverancier, teneinde de diensten blijvend af te stemmen en te verbeteren. Daarbij informeer je op diverse managementlevels over de prestaties en mogelijke verbeteringen. Je kijkt daarin ook naar de kosten van de diensten en adviseert over het weghalen of voorkomen van verspillingen.

Je neemt actief deel aan initiatieven om de dienstverlening te verbeteren. In een aantal gevallen zal je verbeteringen begeleiden in de rol van project manager.

De afdeling I&T heeft haar processen ingericht volgens ISM. Als servicelevelmanager pas je deze processen toe en ben je medeverantwoordelijk voor een correcte werking.

Functie eisen

  • je hebt een HBO of  WO opleiding afgerond;
  • Je hebt bij voorkeur inhoudelijke kennis van, en ervaring met, het zorg-/ziekenhuisproces en in het bijzonder haar informatievoorziening;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een IT-omgeving, met een sterke voorkeur voor een IT Servicemanagement omgeving;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als Service Level Manager, Service Delivery Manager, Service Manger, Leveranciersmanager of een soortgelijke rol;
  • Gerichte opleiding voor ISM en/of ITIL beheer, Gecertificeerd ITIL Practitioner, BiSL en/of ASL foundation, een pre is kennis en ervaring met DevOps, Prince2;
  • Ervaring met het afstemmen van IT diensten met complexe klantgroepen;
  • Ervaring met het opstellen van SLA's/XLA's en beheercontracten;
  • Je hebt ervaring met het werken in een regie-organisatie;
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met het als Servicelevelmanager participeren in projecten vanuit een projectleider rol;
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met het opstellen en onderhouden van een/de sourcingstrategie, bijv. via een sourcingstrategie project;
  • Ervaring met infrastructuurbeheer in Azure Cloud en On-Premise;
  • Ervaring met licentie assessment en SAM;
  • Ervaring in IT security concepten;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je typeert jezelf als gedreven, nauwkeurig en analytisch sterk. Maar ook als flexibel, klantgericht en met het besef dat ICT meer is dan techniek alleen en dat samenwerken met anderen een must is;
  • Gevoel voor humor hebt en je neemt een positieve mindset mee.

Ons aanbod

  • Wij bieden een werkomgeving die volop in ontwikkeling is. Een uitdaging in een omgeving waarin je dagelijks ervaart hoe belangrijke goede zorg is voor iedereen en het belang van een goede gegevensuitwisseling hierbij. De arbeidsvoorwaarden die we je bieden zijn conform de CAO ziekenhuizen;
  • Wij bieden een jaarcontract met de intentie om deze om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd;
  • Daarnaast bieden wij naast een marktconform salaris uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen en een fiscaal aantrekkelijke meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement;
  • Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt;
  • We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden en de werklocatie;
  • Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.

Organisatie

Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.  Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, wordt elke dag gewerkt aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in het verzorgingsgebied. Gelre ziekenhuizen is ambitieus en zal de komende jaren vanuit een solide fundament transformeren naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. Gelre heeft recentelijk haar strategie voor de periode 2019-2025 vastgesteld met als centraal thema ‘Zorg beter voor elkaar’.

Procedure

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van je sollicitatie. Wij gaan zo spoedig mogelijk aan de slag met het selectieproces.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Roel van den Heuvel, Senior Service Level Manager, via telefoonnummer +31 6 81509533.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten