Functioneel Beheerder Zorg
Details
Ben jij een ambitieuze, betrokken functioneel beheerder die de uitdaging ziet om in een ziekenhuisomgeving te werken, waarbij je mensen weet te verbinden en processen weet te verbeteren? Heb je affiniteit met de Zorg en ITen lijkt het je leuk om in een dynamische werkomgeving te werken? Dan nodigen wij jouuit om te reageren op deze vacature!
De Afdeling
Het team Business Solutions (Functioneel Beheer en Informatieanalyse), onderdeel van de afdeling I&T, brengt de behoeften vanuit de business in kaart en zorgt voor een passende oplossing. Jij richt je dan ook met name op het gebruik van de informatievoorziening en het optimaal functioneren ervan. Daarbij houd jij je ook bezig met de relatie met in- en externe ICT leveranciers. Het uitwisselen van kennis is immers van belang om de kwaliteit die we bieden te garanderen. Ons team is volop in beweging en doet met de werking van HIX nieuwe kennis op om de processen en functionaliteiten nog verder te professionaliseren.
Werkzaamheden
Als Functioneel beheerder ben jij verantwoordelijk voor:
We zijn op zoek naar een enthousiaste, betrokken en communicatieve collega! Je bent analytisch sterk en positief ingesteld. Je houdt van doelgericht werken en bij voorkeur heb je ervaring met het werken binnen de ziekenhuismuren.
Wij zorgen dat je intern alle kennis kan opdoen die je nodig hebt voor deze functie.
- Het geven van 1e of 2e lijns support;
- Hulp bieden bij vragen of problemen van eindgebruikers waar applicatiebeheerders of key-users geen antwoord op hebben. Je analyseert de vraag en zorgt voor een tijdige en kundige beantwoording. Eventueel eerst samen met ervaren collega’s, daarna zelfstandig;
- Om de functie nog uitdagender te maken, behoort het testen van alles rondom jouw aandachtsgebied ook tot je verantwoordelijkheden. Het betreft zowel het testen van bugfixes als nieuwe releases;
- Het behouden van de kwaliteit en het schakelen met leveranciers. Belangrijk is dat je begrijpt welke handelingen en koppelingen invloed hebben op elkaar binnen het applicatielandschap, zodat je hier snel over kan schakelen met de leveranciers of je collega's.
We zijn op zoek naar een enthousiaste, betrokken en communicatieve collega! Je bent analytisch sterk en positief ingesteld. Je houdt van doelgericht werken en bij voorkeur heb je ervaring met het werken binnen de ziekenhuismuren.
Wij zorgen dat je intern alle kennis kan opdoen die je nodig hebt voor deze functie.
Functie eisen
- Je functioneert op HBO/WO niveau en je hebt ervaring op het gebied van proces-, informatie- en requirement analyse, en het opstellen van functionele ontwerpen;
- Kennis van HiX is een pre;
- Kennis van, en ervaring met, zorgportalen en zorg-apps is een pre;
- Je werkt gestructureerd;
- Je hebt inhoudelijke kennis van, en ervaring met, het ziekenhuisproces en in het bijzonder haar informatievoorziening is een pre;
- Je bent onderzoekend, positief kritisch en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
- Je doorziet processen snel en bent goed in staat afwijkende situaties te herkennen en te doorgronden;
- Je hebt kennis van en ervaring met projectmatig werken;
- Als persoon ben je sterk in effectief communiceren. Je zoekt steeds de samenwerking en je overziet daarin de keten en de verschillende belangen. Je kunt complexe materie eenvoudig uitleggen en bent waar nodig overtuigend.
Ons aanbod
- Een aanstelling voor onbepaalde tijd is wat wij voor ogen hebben en van belang achten voor de verdere ontwikkeling van onze afdeling. Zoals gebruikelijk wordt in eerste instantie een aanstelling voor de duur van 1 jaar gehanteerd;
- Salariëring conform CAO ziekenhuizen, FWG 50 (max. € 4118,- bruto per maand o.b.v. 36 uur);
- Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen, onbeperkt deelnemen aan gratis workshops en trainingen op het gebied van gezondheid en vitaliteit, ontwikkeling, werk-en privé balans en een fiscaal aantrekkelijk meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement;
- Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt;
- We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden;
- Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.
Organisatie
Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.
Procedure
- Stap 1. Jouw sollicitatie: zodra je via de website hebt gesolliciteerd, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.
- Stap 2. Is het een match? Dan nemen we contact met je op! Je ontvangt via de mail een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek.
- Stap 3. Kennismakingsgesprek: Een eerste gesprek is altijd even aftasten. Wie ben je en waar ben je goed in? En niet onbelangrijk: waar ben jij naar op zoek?
- Stap 4. Arbeidsvoorwaardengesprek: zijn we beiden enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nemen we telefonisch de arbeidsvoorwaarden met je door. Vervolgens kun je de arbeidsvoorwaarden digitaal ondertekenen in ons sollicitatieportaal. Hiervan krijg je via de mail een link.
- Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan! Het contract ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis.
Meer informatie
Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Paula Verdoorn, manager Business Solutions a.i., p.verdoorn@gelre.nl of Astrid Veldhuis, informatiemanager a.veldhuis@gelre.nl.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan zo snel mogelijk. De procedure sluit bij voldoende reacties.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.