Anesthesiemedewerker/Praktijkopleider

Details

Ben jij anesthesiemedewerker/praktijkopleider en wil jij meer ruimte om jezelf te ontwikkelen? Of zoek je meer uitdaging in een innovatieve werkomgeving? Lees dan snel verder! Ter versterking van onze afdeling OK zijn wij op zoek naar een CZO-gediplomeerd anesthesiemedewerker/praktijkopleider. Wil jij werken in een ziekenhuis dat voorloper is op het gebied van sedatie? Ben jij enthousiast en sterk in samenwerken? Dan werken we graag samen met jou aan de ontwikkeling van onze afdeling. Kom ons team van professionals versterken! De sfeer is uitstekend, professioneel en collegiaal.

De Afdeling

Je gaat werken in ons moderne OK-complex in Zutphen en Apeldoorn. Daar werken wij met ± 220 mensen aan kwalitatief hoogstaande zorg. Je werkt in een roulerend schema op beide locaties, je start in Gelre Zutphen. Onze 15 operatiekamers zijn uitgerust met de meest moderne apparatuur. Vrijwel alle specialismen, met uitzondering van cardio- en neurochirurgie, zijn bij ons aanwezig. Gelre ziekenhuizen heeft de accreditatie voor de opleiding sedatie praktijk specialist ontvangen en wij zijn trots dat wij voorloper zijn op deze relatief nieuwe vorm van anesthesie.

Werkzaamheden

Als anesthesiemedewerker ben je verantwoordelijk voor een goede opvang en begeleiding van de patiënt op de operatiekamer. Daarnaast bewaak je de patiënt tijdens de anesthesie en assisteer je de anesthesioloog zowel binnen als buiten het OK-complex. Je werkt met (State of the art) de nieuwste apparatuur en bewakingsfaciliteiten. Je biedt onze patiënten laag-midden- en hoog complexe zorg. Naast deze werkzaamheden ga je de taak van Praktijkopleider voor met name de Anesthesie op je nemen, tot het takenpakket behoort o.a.:

  • Begeleiding van het opleidingstraject van de studenten;
  • Verantwoordelijkheid dragen over het vormgeven van de werkbegeleiding van studenten;
  • Deelnemen aan het studentenoverleg en de overlegvormen met betrekking tot de voortgang van de studenten;
  • Stageplanning verzorgen, externe stages en andere praktische zaken regelen voor de studenten zoals boeken bestellen, etc.;
  • Deelnemen aan regionale vergaderingen over het studentenbeleid;
  • Formele zaken regelen zoals contact met het opleidingsinstituut e.d.;
  • Adviseert de afdelingsmanagers inzake aannamebeleid, kwaliteit en kwantiteit;
  • Neemt de collega praktijkopleiders waar;
  • Deelname aan werving en selectie van studenten;
  • Mede vormgeven van een stimulerend leerklimaat op het OKC;
  • Voert begeleidings- en beoordelingsgesprekken.

Functie eisen

  • Je bent een CZO-gediplomeerd anesthesiemedewerker;
  • Je beschikt over het diploma Praktijkopleider of bent bereid om deze opleiding te volgen;
  • Je werkt zorgvuldig, flexibel en bent stressbestendig;
  • Je vindt het geen probleem om bereikbaarheidsdiensten te draaien;
  • Visie ten aanzien van opleiden en beroepsinhoud;
  • Communicatieve eigenschappen ten aanzien van de omgang en begeleiding van studente;
  • Samenwerkingsvaardigheden met de collega praktijkopleiders en de werkopleiders.

·

Ons aanbod

  • Om er zeker van te zijn dat jij de juiste keuze maakt, bieden wij jou de kans een dagdeel mee te lopen op onze OK;
  • Wij bieden voor het vervullen van deze taak, na het behalen van het diploma Praktijkopleider, een toeslag van 2 treden bovenop het salaris;
  • Wij bieden een dienstverband van 28-36 uur gemiddeld per week. Na een succesvolle proeftijd krijg je bij ons een aanstelling voor één jaar met opvolgend de mogelijkheid tot een vaste aanstelling;
  • Salariëring in FWG 55 (max. € 4611,- bruto per maand o.b.v. 36 uur) volgens Cao ziekenhuizen;
  • Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen en een fiscaal aantrekkelijke meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement;
  • Een reiskostenvergoeding en parkeerregeling op basis van je woon-werkafstand. Je kan sparen voor een cadeaubon als je op de fiets komt;
  • Onze piketkamers beschikken over een eigen douche, toilet en computer en Gelre Zutphen beschikt over een dienstwoning in park Bronsbergen;
  • Wij vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met jouw wensen ten aanzien van werktijden;
  • Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.

Organisatie

Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn. 
Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, werken we elke dag aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in ons verzorgingsgebied. Op die manier zijn we figuurlijk én letterlijk (in) het hart van de zorg in onze regio. Daarnaast vervullen we vanuit onze specifieke kennis en kunde op een aantal medische gebieden een bovenregionale functie.
Gelre ziekenhuizen is ambitieus en transformeert de komende jaren vanuit een solide fundament naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. De strategie voor de periode 2019-2025 heeft ‘Zorg beter voor elkaar’ als centraal thema.

Procedure

  • Stap 1. Jouw sollicitatie: Zodra je via de website hebt gesolliciteerd, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging.  
  • Stap 2. Is het een match? Dan nemen we contact met je op! Je ontvangt via de mail een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek.
  • Stap 3. Kennismakingsgesprek: Een eerste gesprek is altijd even aftasten. Wie ben je en waar ben je goed in? En niet onbelangrijk: waar ben jij naar op zoek?
  • Stap 4. Arbeidsvoorwaardengesprek: zijn we beiden enthousiast geworden na het eerste gesprek? Dan nemen we telefonisch de arbeidsvoorwaarden met je door. Vervolgens kun je de arbeidsvoorwaarden digitaal ondertekenen in ons sollicitatieportaal. Hiervan krijg je via de mail een link.
  • Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan! Het contract ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met mevrouw J.F. van Hardeveld, afdelingsmanager OK/POS-Pijnpoli, via 0575-592 740 (b.g.g. 592 373) of met de heer. E. Ester, afdelingsmanager OK, via 06-15591097.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten