(sr) functioneel beheerder (rooster)planningspakket

Details

Ben jij een ambitieuze, betrokken functioneel beheerder die de uitdaging ziet om in een ziekenhuisomgeving te werken, waarbij je mensen weet te verbinden en processen weet te verbeteren? Heb je affiniteit met het domein Bedrijfsvoering (o.a. HR en Financiën) en lijkt het je leuk om in een dynamische werkomgeving in de Zorg te werken? Dan nodigen wij jou uit om te reageren op deze vacature. Wij zoeken een ervaren collega om ons team te versterken bij I&T Functioneel Beheer en Informatieanalyse.

De Afdeling

Functioneel Beheer zorgt, vanuit de afdeling I&T, voor een passende informatievoorziening voor de business en hun processen. Deze afdeling beheert een aantal grote informatiesystemen op planning, zorg en financieel gebied. Hier worden de informatiebehoeften vanuit de business in kaart gebracht en vertaald naar de best mogelijke oplossingen.

Vanuit het domein Bedrijfsvoering speel je als senior functioneel beheerder een belangrijke rol binnen onze complexe organisatie. Je bent samen met een klein team verantwoordelijk voor de inrichting en het functionele beheer van het roosterplanningspakket, InPlanning.

Werkzaamheden

Als functioneel beheerder zorg je ervoor dat het planningspakket optimaal functioneert en op correcte wijze gebruikt wordt. Je ondersteunt gebruikers, voert verbeteringen uit in de functionaliteiten, zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie en adviseert bij het verbeteren van de processen.

Je weet wijzigingen in wet- en regelgeving en cao te vertalen naar een optimale integrale oplossing in de systemen. Je vormt samen met het roosterplanbureau, HR en de salarisadministratie een keten om de organisatie zo goed mogelijk te faciliteren bij het maken van de roosters, het registreren van gewerkte uren en de aanlevering van correcte gegevens uit InPlanning voor de salarisverwerking.

Daarbij onderhoud je nauwe contacten met IT leverancier, consultants, gebruikers en collega’s en werk je nauw samen met het team van Functioneel Beheer AFAS.

Gebruiksbeheer

  • Ondersteuning verlenen aan gebruikers van het planningspakket
  • Fungeren als tweedelijns aanspreekpunt bij vragen vanuit de organisatie
  • Opstellen van gebruikershandleidingen en (kern)gebruikers documentatie
  • Analyseren, oplossen en registreren/documenteren van incidenten die samenhangen met het planningspakket
  • Onderhouden van contacten met IT leveranciers, consultants en gebruikers
  • Beheren en toewijzen van gebruiksrechten en rollen
  • Adviseren en ondersteunen van afdelingen in vraagstukken t.a.v. het roosteren conform wet- en regelgeving en het vastgestelde beleid

Functionaliteitenbeheer

  • Onderkennen en vertalen van informatiebehoeften naar passende functionaliteiten binnen de applicatie
  • Uitrollen van nieuwe functionaliteiten
  • Zorgen voor test- en implementatie protocollen
  • Uitvoeren van acceptatietests
  • Uitvoeren van verbeteringen in de functionaliteiten
  • Beheren interfaces/koppelingen met andere toepassingen
  • Adviseren over verbeteringen in de processen
  • Bijhouden van de product backlog
  • Periodiek opstellen van rapportages
  • Deelname aan projectgroepen

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met Functioneel Beheer
  • Aantoonbare kennis van planningsapplicaties in complexe omgevingen (kennis van InPlanning is een pré)
  • Kennis van salarisverwerking en HR-processen (kennis van AFAS-processen rondom salarisadministratie is een pré)
  • Kennis van roosteren
  • Kennis van BiSL en of ISM/FSM
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving en cao Ziekenhuizen       

Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; initiatief nemen; proactieve, oplossings- en klantgerichte instelling; verbinden en verbanden kunnen leggen; integer handelen; plannen en organiseren; nauwkeurig en accuraat.

Ons aanbod

  • Wij bieden je een uitdagende en afwisselende functie in een werkomgeving die volop in ontwikkeling is.
  • Werken in Gelre betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe en aan de rand van de IJssel in een voormalige Hanzestad met alle voorzieningen die je mag verwachten. De locaties zijn centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en de N348.
  • We vinden het belangrijk dat je qua werk/privé goed in balans bent. Daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van je werktijden en de werklocatie en is er ruimte voor eigen ontwikkeling.
  • Wij bieden jou arbeidsvoorwaarden conform de CAO-ziekenhuizen.
Afhankelijk van je ervaring is de salariëring volgens FWG-schaal 50/55.
  • Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een ruime vakantieregeling, een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%, premiekorting op je verzekeringen en een fiscaal aantrekkelijke meerkeuzesysteem waarmee je spaart voor bijvoorbeeld een fiets, een tablet/smartphone of je sportschoolabonnement.

Organisatie

Gelre ziekenhuizen is een topklinische ziekenhuisorganisatie met locaties in Apeldoorn en Zutphen. Daarnaast beschikt Gelre in Lochem, Doesburg, Dieren en Epe over buitenpoliklinieken en een Diagnostisch Centrum in Apeldoorn.  Met meer dan 3.600 betrokken medewerkers, van medisch specialist tot vrijwilliger, wordt elke dag gewerkt aan een betere gezondheid voor de 350.000 mensen in het verzorgingsgebied. Gelre ziekenhuizen is ambitieus en zal de komende jaren vanuit een solide fundament transformeren naar een veelzijdige (netwerk)organisatie voor persoonlijke en hoogwaardige medisch specialistische zorg. Gelre heeft recentelijk haar strategie voor de periode 2019-2025 vastgesteld met als centraal thema ‘Zorg beter voor elkaar’.

Procedure

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van je sollicitatie. Wij gaan zo spoedig mogelijk aan de slag met het selectieproces.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Martin Genuit, Informatiemanager Bedrijfsvoering, via mail m.genuit@gelre.nl.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan zo spoedig mogelijk, bij voldoende reacties sluiten wij de vacature.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten